چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۰ راه طبیعی برای اینکه دیرتر پیر شوید

همه انسان ها آرزو دارند که جوان بمانند و زیبایی خود را حفظ کنند . اما ما برای رسیدن و تحقق این آرزو نیاز به دانستن نکاتی داریم که از پیری بدنمان جلوگیری کرده و سرعت آن را کاهش دهد. شما به کمک آنچه که ما در این مقاله ذکر می کنیم می توانید ویژگی های جسمانی و روحی خود را ارتقا داده و دیرتر پیر شوید …

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

خوراکی هایی که با سرطان مبارزه می کنند

هیچ مادۀ غذایی به تنهایی نمی تواند ریسک ابتلا به سرطان را کاهش دهد ولی ترکیب مناسبی از مواد غذایی گوناگون می توانند این خطر را کم کنند. بهتر است حداقل دو سوم از هر وعدۀ غذایی که مصرف می شود  مواد غذایی با پایۀ گیاهی و حداکثر یک سوم  آن از پروتئین های حیوانی باشد.
در ادامه به نکات زیر در مورد بهترین ها و بدترین ها در تغذیه خود، توجه کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

سرطان سینه

تحقیقات جدید نشان می دهد که کاروتنوئید -ماده غذایی موجود در غذاهای نارنجی، قرمز و زرد رنگ- منجر به کاهش ریسک سرطان سینه می شود. کاروتنوئید دارای رنگدانه های طبیعی زرد تا قرمز است و در موادغذایی از قبیل هویج، گوجه، سیب زمینی شیرین، کدو تنبل و زرده تخم مرغ یافت می شود. دیر زمانی است که از این ریز ماده به عنوان یکی از عوامل پیشگیری از سرطان یاد می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

8 خاصیت زنجبیل برای سلامتی

چند وقت پیش در یک مقاله جامع خواص زنجبیل را برایتات توضیح داده بودیم امروز به بررسی فواید بیشتری از این خوراکی پرفایده میپردازیم ؛ زنجبیل برای قرن‌ها است که در طب، پخت و پز و تولید استفاده می‌شود..زنجبیل منبع فوق‌العاده‌ای از ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E،ویتامین گروه B، منیزیم، پتاسیم، فسفر، سیلیکون، آهن، سدیم، کلسیم، روی، و بتاکاروتن است.در این مقاله شما را با 8 فایده ویژه زنجبیل برای سلامتی آشنا می‌کنیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

زیبایی یک ماه قبل از عروسی

قابل توجه عروس خانم­ها : برای تبدیل شدن به ستاره مجلس عروسی تان باید حداقل از یک ماه قبل دست به کار شوید. از نظر بسیاری نداشتن استرس مهمترین عامل زیبایی عروس ها است اما این به تنهایی کافی نیست و باید راهکارهای دیگری نیز به کار ببرید. راه کارهای زیبایی آرایش و زیباییقابل توجه عروس خانم­ها :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

با یک نگاه بفهمید او چه خصوصیاتی دارد! تست شخصیت شناسی روانشناسی

چهره‌خوانی هنری کهن است که در سراسر جهان شناخته شده و اولین چیزی که در یک چهره توجه شما را جلب می‌کند تقارن نداشتن صورت‌هاست. اجزای مختلف چهره‌ نمایانگر شخصیت فردی و اجتماعی شماست...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

شکلات خاصیت ضدافسردگی دارد؟

دکتر سیدضیاءالدین مظهری در گفت‌وگو با ایسنا، افزایش وزن را یکی از دلایل مصرف شکلات دانست و بیان کرد: مصرف گاه و بی‌گاه شکلات باعث گسترش چاقی در افراد می شود و اگر شکلات از بدترین و نامرغوب‌ترین نوع پودر کاکائو درست شده باشد، می‌تواند مانع جذب کلسیم، منیزیم، سدیم و روی در بدن شود.

 

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه مصرف شکلات می‌تواند به دندان‌های شیری و حتی دائمی فرد هم صدمات جبران‌ناپذیری وارد کند، یادآور شد: شکلات دارای کره است و کره چربی‌های اشباع شده‌ای است که منجر به بسته شدن مسیر رگ‌ها، بروز بیماری‌های قلبی - عروقی و فشار خون در افراد می‌شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

شکست عاطفی دردناک است اما... (1)

 تجربه شکست عاطفی، تجربه ای دردناک با عوارضی متعدد است؛ اما دردناک بودن این تجربه و یا گستردگی عوارض به این معنا نیست که نمی توان برای مدیریت این وضعیت اقدامی انجام داد. به صورت کلی می توانیم در دو بُعد، اقداماتی را که لازم است بعد از چنین تجربه ای انجام دهید، خلاصه کنیم: مدیریت هیجانات و مدیریت مسائل شناختی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

دانلود آهنگ

می تونید به  آدرس زیر مراجعه کرده و آهنگ دانلود کنید و نظر بدین                     www.aparat.com//yabasi19

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

یک رژیم غذایی مفید برای مقابله با افسردگی

روزنامه نیویورک تایمز در یک مقاله بهداشتی جدید فهرستی کوتاه از چند خوراکی موثر را ارائه کرده است که می‌تواند باعث افزایش خلق افراد شود. در این مقاله توصیه شده است
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی