چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

راهکارهایی برای غلبه بر عادت خودارضایی


خود ارضایی عادتی است که می تواند تاثیر نامطلوبی بر مردان و زنان تمامی سنین داشته باشد.

خود ارضایی عادتی است که به سرعت ایجاد می شود و می تواند تاثیر نامطلوبی بر مردان و زنان تمامی سنین داشته باشد. بر اساس مطالعات انجام شده خودارضایی اثرات منفی جسمی و روانی متعددی بر افراد می گذارد. اگر شما در تلاش هستید تا بر این عادت غلبه کنید، مطمئن باشید که ممکن است (اگرچه مثل هر عادتی نیاز به تلاش و زمان دارد). 
تصمیم گیری اولین قدم است. شما باید تصمیم بگیرید این کار را کنار بگذارید. زمانی که این تصمیم را گرفتید، مشکل تا حد زیادی حل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

مدیریت جنسی

از آنجایی که قلمرو فعالیت مدیریتی تمامی ابعاد زندگی انسانها را شامل میگردد لذا به نظر میرسد که تنها در محدوده فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی جوامع محدود نگشته و زندگی جنسی افراد رانیز شامل گردد...

مدیریت جنسی


مدیریت ، علم و هنر برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی امور برای نیل به هدفهای مطلوب با حداکثر کارآیی ، تعریف میگردد. از آنجایی که قلمرو فعالیت مدیریتی تمامی ابعاد زندگی انسانها را شامل میگردد لذا به نظر میرسد که تنها در محدوده فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی جوامع محدود نگشته و زندگی جنسی افراد رانیز شامل گردد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

سردمزاجی در خانمها

سردی مزاج به زنانی اطلاق میشود که تمایل و هوس جنسی کم داشته و یا اصلا نداشته و از آن بهرمند نمی گردند...

سرد مزاجی در خانم ها


سردی مزاج به زنانی اطلاق میشود که تمایل و هوس جنسی کم داشته و یا اصلا نداشته و از آن بهرمند نمی گردند . حدود ۱۰% از این زنان دچار مشکل در سیستم هورمونی و یا پاتولوژی اعضاء جنسی می باشند. و مشکل در ۹۰% دیگر این زنان به مسائل عاطفی مربوط می شود.
باید توجه داشت مدت زمـانـی کافی که زن برای عکس العمل جنسی لازم دارد خیلی طولانی تر است تا مرد، زیرا هم زمان بیشتری لازم است تا تحریک شود و هم زمان بیشتری طول خواهد کشید تا به اوج لذت جنسی برسد.
اگر مرد روابط جـنـسـی را فقط وسیله ای برای ارضای امیال بیولوژیکی خود تصور کرده ، قبل از نزدیکی برای تحریک هـمـسـر خـود کوشش نکند یا نتواند برای مدتی نعوظ خود را نگاه دارد و زود به اوج لذت جنسی برسد، زن ممکن است کاملا تحریک نشده و قبل از اتمام عمل نزدیکی به اوج لذت جنسی نرسیده باشد . در چنین صورتی عمل مقاربت می تواند برای زن دردناک باشد و تجربه بد از رابطه جنسی در ذهن او باقی بماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

روشهای درست انتقاد جنسی خانمها از همسر

آقایون دارای ضمیر فوق العاده حساسی هستند که وقتی نوبت به انتقاد های درون رتختخواب می رسد، با کوچکترین تلنگری خرد می شود...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

ریشه مشکلات جنسی در همسران جوان

امروزه یکی از معیارهای قابل‌سنجش برای بررسی میزان خوشبختی زوجین، میزان رضایتمندی آنهااز روابط جنسی است. شماری از صاحب‌نظران مسایل خانواده معتقدند اگر زن و شوهر بتوانند از نظر جنسی همدیگر را ارضا کنند، قادرند بسیاری از تنش‌های زندگی را هم مدیریت کنند اما ....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی