چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

6 اشتباهی که زن ها در ارتباط جنسی مرتکب می شوند

در اکثر فرهنگ ها، زنان در روابط جنسی مشکلاتی را تجربه می کنند و بر اساس اظهارات خودشان، به اندازه مردان از رابطه جنسی لذت نمی برند.در اکثر فرهنگ ها، زنان در روابط جنسی مشکلاتی را تجربه می کنند و بر اساس اظهارات خودشان، به اندازه مردان از رابطه جنسی لذت نمی برند. این مسئله می تواند ریشه های تاریخی بسیار کهنی داشته باشد، ریشه های عمیقی که در ذهن بسیاری از زنان وجود دارد در حالیکه خودشان از آن آگاه نیستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

چگونه یک ارتباط جنسی لذت بخش را تجربه کنیم

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟ 
نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

طلاق و نارضایتی جنسی

طلاق مانند هر پدیده ی نامطلوب اجتماعی مولد چندین عامل است که بعضی از آن ها با ریشه های اجتماعی، فرهنگی و محیطی و برخی دیگر با بنیادهای شخصی اعم از نارسایی های بیولوژیک و یا کمبود روانی جلوه گرند. از جمله علل طلاق، مشکلات جنسی زوجین می باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

مهارت انتخاب همسر

ازدواج افقی است روشن و جلوه گاهی زیبا برای تولدی دوباره؛ مشروط بر آن که وجوه ضروری این اشتراک، ملاحظه شود...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

زنان و مشکلات جنسی

مشکلات جنسی چیست؟

مشکل جنسی به این معناست که رابطه جنسی شما رضایت بخش و یا مثبت نیست. مشکلات جنسیِ رایج در زنان عبارتند از میل جنسی کم و یا عدم میل جنسی، داشتن مشکل در تحریک جنسی شدن و یا اختلالات به ارگاسم رسیدن. در برخی از زنان نیز درد در هنگام رابطه جنسی ایجاد مشکل می کند.
بسیاری از زنان در برهه ای از زندگی خود با مشکلات جنسی مواجه می شوند. برای برخی از زنان مشکلات جنسی به صورت مداوم وجود دارد.
هیچ سطح قابل تشخیصی برای میزان واکنش های جنسی وجود ندارد و این مقدار برای هر فردی مقدار متفاوت و مشخصی دارد. ممکن است شما تنها بتوانید تشخیص دهید که در یک مرحله خاص از زندگی و یا یک سن خاص برای یک زن چه چیزی طبیعی و چه چیزی غیر طبیعیست. به عنوان مثال پایین بودن میل جنسی برای یک مادر که در طول روز به خاطر کارهای فرزندانش خسته شده است، امری طبیعیست. همچنین برای هر دو جنس (زن و مرد) امری طبیعیست که در سنین بالا تمایلات جنسی کمتری داشته باشند. بسیاری از این مشکلات به تغییرات سطح هورمون ها در بدن بستگی دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

اعتیاد جنسی و علائم آن

اعتیاد جنسی چیست؟

اعتیاد جنسی که بعضا با اختلال رفتار های جنسی بیش از حد نیز شناخته می شود عبارت است وسواس در یک رفتار و یا افکار جنسی که می تواند بر روی احساس، شغل، روابط اجتماعی و سایر ابعاد زندگی شما تاثیر بگذارد.

اعتیاد جنسی ممکن است شامل یک تجربه جنسی لذت بخش باشد که به صورت وسواسی انجام می شود. و یا اعتیاد جنسی ممکن است شامل توهمات، افکار و یا فعالیت های جنسی خارج از مرز های قوانین عرفی، اجتماعی و اخلاقیِ جامعه باشد.

مهم نیست این اختلال چه نامی داشته باشد، مهم این است که اگر این حالت درمان نشود ممکن است شما به اعتماد به نفس خود، روابط، کار و یا حتی به افراد دیگر صدمه وارد کنید. اما با درمان اعتیاد جنسی می توانید این رفتار ها را مدیریت کرده و تحت کنترل قرار دهید.
علائم اعتیاد جنسی چه چیزهایی هستند؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

انزال دیررس (دیر انزالی)


تاخیر در انزال (دیر انزالی) و انزال عقب مانده چه هستند؟


برخی از مردان به این عارضه ها مبتلا هستند. در کمی بیش از نیمی از این افراد، فرد مبتلا در نهایت می تواند در داخل واژن شریک جنسی خود به اورگاسم برسد.
این افراد معمولا به کمک استمناء و یا در هنگام عشق بازی به اورگاسم می رسند، اما در هنگام مقاربت قادر به این کار نیستند.
بر طبق مقاله منتشر شده در مجله ارولوژی در سال 2007، این عارضه می تواند باعث بروز فشارهای روانی، اضطراب و از دست دادن اعتماد به نفس جنسی فرد شود. همچنین می تواند تاثیر بسیار بدی بر روی روابط بین زوج ها داشته باشد به ویژه زمانی که زن تمایل به باردار شدن داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

به ارگاسم رسیدن در خانم ها قابل یادگیری است...

حدود 10 درصد از خانم ها در هنگام رابطه جنسی (و یا حتی در هنگام خود ارضایی) به ارگاسم نمی رسند. با این حال تنها تعداد محدودی از این افراد برای درمان این مشکل اقدام می کنند.

ما در این مقاله خبر های خوبی را برای خانم ها خواهیم داشت: به ارگاسم رسیدن قابل یادگیری است.

اولین و مهمترین قدم برای داشتن ارگاسم افزایش میزان دو فاکتور تنش و آرامش به صورت متعادل در هنگام برقراری رابطه جنسی می باشد. شاید برای شما یا شریک جنسیتان این سوال پیش بیاید که چگونه می توان این دو فاکتور به ظاهر متناقض را به صورت همزمان اجرا کرد؟ این سوال، سوال بسیار خوبی است که در واقع ما در ادامه به همین سوال پاسخ خواهیم داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

چگونه میتوانم بفهمم که در رابطه صحیحی به سر میبرم یا نه؟

این یکی از رایج ترین پرسشهایی است که مراجعان ما از ما میپرسند. پس از اینکه من و آنجل به شرایط خاص آنان گوش میدهیم، معمولا این پرسش را متقابلا از آنها هم به منظور روشن تر شدن افکار و انتظاراتشان میپرسیم: «شما فکر میکنید که یک رابطه صحیح برای افرادی که در آن بسر میبرند چه چیزهایی را باید فراهم کند؟» اگرچه واضح است که پاسخ این پرسش قطعی نیست. در تمام روابط عاشقانه یا دوستانه، نشانه های واضحی وجود دارد که حاکی از این است که یک رابطه خوب پیش میرود. پس امروز اجازه بدهید که نگاهی بیندازیم به علامتهایی که نشان میدهند شما در رابطه صحیحی به سر میبرید و توصیه هایی مشابه که به شما کمک میکند چگونه یک رابطه ناصحیح را به یک رابطه صحیح تبدیل کنید.

1- هیچ بازی ای قرار نیست صورت بگیرد


اکثر اوقات ما روابطمان را سخت تر از آنچه که باید باشد میکنیم. مشکلات زمانی شروع میشوند که مکالمات تبدیل به ارسال پیامهای کوتاه میشوند، احساسات دیگر خودآگاه نیستند، سکس تبدیل به بازی میشود، واژه عشق مفهومش را از دست میدهد، اعتماد مانند صداقت محو میشود و به آخر خط میرسد. عدم امنیت تبدیل به شیوه ای از زندگی میشود، حسادت تبدیل به عادت میشود، آسیب خوردن تبدیل به احساسی طبیعی میشود و فرار کردن از تمام اینها راه حل ما شده است. فرار نکنید با آنها روبرو شوید و مشکلات را اصلاح کنید. ارتباط برقرار کنید. قدردانی کنید. چشم پوشی کنید و عشق بوزرید به کسانی که در زندگیتان ارزشش را دارند. همچنین اگر احساس میکنید که کسی دارد شما را بازی میدهد، مخالفتتان را نشان دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

هورمون شناسی عشق


در بدن افراد عاشق چه اتفاقی می افتد؟ 

آزمایشی با چند شرکت کننده انجام گرفته است . در این آزمایش افراد در حالیکه در دستگاه MRI قرار داشتند، یک بار عکس معشوق خود و یک بار یک عکس غریبه نشان دادیم و عکسهای مغزی آنها را در این دو حالت مقایسه کردیم. به نظر می آید که دو ناحیه در مغز که مسئول احساس عشق هستند را شناسایی کرده ایم. از علائم بارز دیگر، بالا رفتن میزان هورمون دوپامین (Dopamin) و نورآدرنالین (Noradrenalin ) و پایین آمدن میزان هورمون سروتونین (Serotonin) در مغز است. انرژی جوشان، تحریکات خوشحال کننده گاهی تا به حد رسیدن به خلسه، عرق کردن زیاد و طپش قلب نتیجه ترشح این سوپ هورمونی است. 
البته هورمون های استروئیدی نظیر استروژن ( estrogen ) و تستوسترون ( testosterone ) در میل جنسی نقشی حیاتی ایفا می کنند و بدون آنها شاید هرگز وارد قلمرو پرخطر عشق واقعی نمی شدیم. اما مشهورترین ماده شیمیایی مربوط به عشق همان فنیل اتیل آمین ( phenylethylamine ) یا PEA است، نوعی آمین که به طور طبیعی در مغز تولید می شود. PEA یک آمفتامین طبیعی، شبیه داروهای موجود در بازار است و میتواند موجب تحریکات مشابهی شود. این همان ماده ای است که احساساتی همچون پرواز کردن در آسمان و بر فراز جهان بودن ناشی از کشش به سوی معشوق را در شما پدید می آورد و همان که انرژی لازم برای بیدار ماندن تا صبح و مکالمه های تلفنی را تامین می کند. این ماده که در اصطلاح مولکول عشق نیز نامیده می شود در نتیجه یک سری اعمال ساده فریبنده همچون تلاقی دو نگاه یا تماس دو دست از مغز ترشح می شود. هیجانات سرگیجه آور، ضربان تند قلب و نفس زدن های بریده بریده و همه اینها متاسفانه چیزی جز نشانه های بالینی مصرف بیش از حد این ماده شیمیایی در بدن فرد عاشق نیستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی