چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۸ عادت سمی که مانع خوشبختی شما می شوند

۸ عادت سمی که مانع خوشبختی شما می شوند

ما برای خوشبخت‌تر شدن، به دنبال عادت‌ها یا فرمول‌هایی می‌گردیم که خوشبختی‌مان را “تضمین” کنند. و وقتی این عادت‌ها و فرمول‌ها اثر نمی‌کنند، وقت‌مان را صرف یافتن علت می‌کنیم. برای خوشبختی بیش‌تر کار می‌کنیم، ولی اغلب فراموش می‌کنیم بعضی از رفتارهای فعلی‌مان را ارزیابی کنیم. بعضی‌وقت‌ها با اِعمال تغییراتی ظریف و کوچک در فعالیت‌های روزانه‌ی‌مان، می‌توانیم به خوشبختی برسیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

جملات معجزه گر در رابطه زناشویی

3002805جملات معجزه گر در رابطه زناشویی

در شروع یک رابطه عاشقانه، هم چیز زیباست. زمانی که شما به چشم های طرف مقابل تان خیره می شوید، دیگر هیچ چیز و هیچ کس جز او، برایتان مهم نیست.

از نظر شما او یک انسان تمام و کمال است که هیچ نقضی ندارد. شما بدون هیچ مانعی، به او می گویید که دوستش دارید و کلمات عاشقانه خود به خود از دهان تان بیرون می آید. مهم نیست که او دور است یا نزدیک، در هر حال تنها فردی است که همه جوره دوستش دارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

شکست عشقی را چگونه درمان کنیم؟


شکست عشقی را چگونه درمان 3002021کنیم؟

دوره نوجوانی یکی از مهمترین دوران زندگی هر انسانی است، دوران کشف و بازسازی هویت خود و جنس مقابل. نوجوان با تجربه بلوغ یا در آستانه ی آن بتدریج علاقه مند می شود تا ویژگی ها، شباهت ها و تفاوت های جنس مقابل خود را از زاویه ای دیگر کشف و با خود مقایسه کند. این جستجو و تعاملِ طبیعی بسیاری از اوقات به روابطی منجر می شود که متناسب با حال و هوای این دوران سرشار از شوریدگی و هیجان است، اما کوتاه و فاقد استحکام لازم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی

رمز ازدواج موفق چیست؟


رمز ازدواج موفق چیست؟3002304

هرچند که تمام جوانان در فکر ساخت زندگی مشترک رویایی و ازدواجی موفق هستند اما این امر بدون توجه و رعایت برخی نکات میسر نمی شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
یونس عباسی